BALÍČKY AŽ -40%

Často kladené otázky

PLATBY

 

Jaké druhy platebních metod jsou k dispozici? 

Na dobírku: platba přímo kurýrovi během dodání balíčku. 

Platební karty: přímo během nákupu kartami Visa, Mastercard, American Express.

PayPal: platba přes přihlášení do vlastního účtu a potvrzení, bez nutnosti zadávání karty. 

Na pokladně je možné si zvolit preferovanou platební metodu. Za účelem poskytování bezpečného nakupování všem zákazníkům jsou veškeré platby podrobeny bezpečnostní kontrole. 


Je možné platit na fakturu? 

V současné době neposkytujeme platby na fakturu, s výjimkou velkých objednávek a firemních zákazníků. Pokud patříte mezi firemní zákazníky, můžete nás kontaktovat na: b2b@eggoglow.com.

 

DODÁNÍ  

 

Jaké jsou náklady na dopravu? 

Náklady na dodání pro Českou republiku jsou CZK 69.00 pro balíčky do CZK 1,200.00. Pro objednávky nad CZK 1,200.00 je poštovné zdarma. 

 

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Pokud je výrobek skladem, bude zásilka odeslána ještě téhož dne, s výjimkou objednávek zadaných během víkendu – ty jsou odeslány první následující pracovní den.

 

Jakých je využíváno dopravců?

O rychlé doručení tvé zásilky se stará DPD a zaručuje, že budou objednávky doručeny během 2–3 pracovních dní. (Rychlé doručení) 

 

Jak můžu sledovat svou objednávku?

Po zadání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením. Po odeslání objednávky bude odeslána zpráva s odkazem pro sledování zásilky.

 

Byla moje objednávka už odeslána?

Všechny objednávky zadané přes 11:00 jsou odesílány v ten samý den. Jakmile bude vaše objednávka odeslána, odešleme o této informaci e-mail. 

 

ZADÁNÍ OBJEDNÁVKY

 

Můžu objednávku zrušit?

Pokud potřebujete provést jakékoliv změny ve své objednávce, jako je adresa, telefonní číslo nebo výběr produktu, poté nás kontaktujte na hi@eggoglow.com, rádi za vás provedeme potřebné změny. Toto je možné v případě, že balíček ještě nebyl zpracován ve skladu. 

Pokud si stále přejete zrušit objednávku je to možné pouze v případech, kdy nebyla objednávka zpracována ve skladu. Jelikož k vám chceme produkty dostat co nejdříve, probíhá zpracování ve skladu velmi rychle. 

Pokud si přejete zrušit objednávku, zašlete nám prosím e-mail s číslem objednávky a do předmětu napište ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY. Během dvou hodin vám odešleme e-mail s informací o tom, zda zrušení proběhlo úspěšně. 

 

Můžu změnit objednávku?

Protože chceme, aby u vás byly produkty, co nejdříve probíhá zpracovávání ve vkladu velmi rychle. Je proto možné změnit pouze ty objednávky, které ještě nebyly zpracovány. Zašlete nám prosím email na hi@eggoglow.com s číslem vaší objednávky a požadovanou změnou.

Během dvou hodin odešleme odpověď o tom, zda změna proběhla úspěšně. 

 

Do objednávky jsem zadal/a špatnou adresu, jak mám postupovat?

Adresu je možné změnit v případě, že balíček ještě nebyl zpracován. V jiném případě bohužel není možné adresu objednávky již změnit, zejména po jejím zpracování a odeslání. Změna je možná poté, co bude zasláno sledovací číslo. 

 

Nedostal/a jsem potvrzení o objednávce, co mám dělat? 

Jakmile je objednávka kompletní bude odesláno její potvrzení na emailovou adresu. Pokud toto potvrzení neobdržíte zkontrolujte prosím složku spam, kam emaily s potvrzením často padají. Pokud potvrzení neobdržíte během 24 hodin, kontaktujte nás prosím na hi@eggoglow.com. 

 

Jak mám postupovat, když jsem si objednal/a špatný produkt?   

Pokud objednávka nebyla ještě zpracovaná ve skladu, můžeme produkt vyměnit. V jiném případě bude nutné nám produkt zaslat zpět. V tomto ohledu je možné se obrátit na sekci Vrácení, kde je celý proces popsaný. 

Pokud stále potřebujete pomoc, můžete poslat zprávu našemu zákaznickému týmu na: hi@eggoglow.com. 

 

V objednávce mi chybí položka. Jak mám postupovat? 

Moc se omlouváme za vzniklou situaci. Ačkoliv zpracováváme objednávky s velkou péčí, může ve výjimečných případech dojit k pochybení. 

Kontaktuje nás prosím na hi@eggoglow.com s následujícími informacemi: 

  1. Číslo vaší objednávky 
  2. Potvrzení o správném objednaném produktu – je možné nám zaslat screenshot vaší objednávky
  3. Fotka obdrženého balíčku 

Jakmile zkontrolujeme, kde se stala chyba, budeme vás informovat emailem o dodání správného produktu co nejrychleji. Děkujeme za vaše pochopení! 

 

V objednávce jsem obdržel/a nesprávný produkt, co mám dělat? 

Moc se omlouváme za vzniklou situaci. Ačkoliv zpracováváme objednávky s velkou péčí, může ve výjimečných případech dojit k pochybení. 

Kontaktuje nás prosím na hi@eggoglow.com s následujícími informacemi: 

  1. Číslo vaší objednávky
  2. Informace o obdrženém nesprávném produktu (velice by nám pomohlo zaslání fotografie nesprávné položky).
  3. Potvrzení o správném objednaném produktu – je možné nám zaslat screenshot vaší objednávky

Jakmile zkontrolujeme, kde nastala chyba, budeme vás informovat emailem o následujících krocích. Děkujeme za vaše pochopení! 

 

Moje položka dorazila poškozená, co mám dělat?

Ačkoliv jsou produkty pečlivě kontrolovány během balení, je možné, že vám dorazí poškozený produkt. V takovém případě máte právo na jeho výměnu za nový produkt. 

V případě obdržení poškozených produktů nás prosím kontaktujte na hi@eggoglow.com do 48 hodin od obdržení balíčku. Ve zprávě uveďte číslo objednávky a jako přílohu odešlete kolik fotek poškozeného produktu nebo produktů, jak je jen možné. Emailem vás budeme inovovat o jeho případné výměně. 

 

Kde je moje faktura? 

Za účelem snížení spotřeby papírů nepřidáváme k objednávkám tištěné faktury. Na email bude odeslaná elektronická faktura po dokončení objednávky. Pokud tuto fakturu neobdržíte, informujte nás na adrese hi@eggoglow.com a zašleme vám ji později. 

 

Jak získat fakturu bez DPH? 

Pokud chcete fakturu pro společnost, kontaktujte nás prosím na b2b@eggoglow.com. Zadejte své jméno a příjmení, informace o společnosti (název, adresa, IČ) a požadované produkty s jejich množstvím a barvou, záhy bude připravena poptávka. 

 

VRÁCENÍ A REFUNDACE

 

Jaké jsou podmínky pro vrácení?

Kompletní proces refundace, nákladů na náhradu a další všeobecné podmínky najdete tady. 

 

Jak můžu vrátit položku? 

Zakoupené produkty je nutné vrátit okamžitě nebo přinejmenším během 14 dnů od data informace o zrušení. Musí být vráceny nepoškozené, nepoužité, ve stejném množstvím a v originálním balení. 

Dále nám musíte poskytnout VYPLNĚNÝ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ PRODUKTU, který je možné najít zde. Formulář si stáhněte na počítač, vyplňte a přiložte ke zprávě. Vaše zpráva nebude bez vyplněného formuláře zpracována. Máte odpovědnost za náklady na vrácení produktů (poštovné). Pro konkrétnější informace se obraťte na Všeobecné obchodní podmínky. 

 

Můžu vrátit produkt, který nechci? 

Produkt můžete vrátit během 14 dnů, nepoužitý a v jeho originálním balení s fakturou. Jelikož je naším cílem umožnit EGGO zařízení pro všechny, jej možné vrátit již použité přístroje, a to v rámci 30denní lhůty pro vrácení ode dne nákupu. V této lhůtě je proto možné EGGO zařízení vrátit, bez udání důvodu. Nesete odpovědnost za náklady na vrácení produktu (poštovné). 

Ke svému e-mailu prosím přiložte VYPLNĚNÝ REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ PRODUKTU, který je možné najít zde. Bez vyplněného reklamačního formuláře nebude vrácení zpracováno. Pro konkrétnější informace se obraťte na Všeobecné obchodní podmínky.

 

Kdy A kde obdržím své peníze zpátky?

Jakmile bude odeslán reklamační formulář, poskytněme vám adresu pro vrácení produktů. Jakmile produkty obdržíme, upozorníme vás emailem o jejich přijetí a refundaci prostředků. 

Konečný termín pro refundaci je během 21 dnů. Vaše peníze budou vyplaceny na bankovní účet, který bude uveden v reklamačním formuláři. 

 

Ztratil/a jsem fakturu a chci vrátit produkt, jak mám postupovat? 

Pokud ztratíte svůj přístup, dejte nám prosím vědět na adrese hi@eggoglow.com. Zašlete nám prosím také číslo objednávky. 

 

Vrátíte mi peníze za poštovné?

Ano, peníze za poštovné nese kupující. 

 

Dostanu upozornění o vrácených produktech? 

Jakmile k nám dorazí vrácené produkty, budeme vás informovat emailem. 

 

Eggo přestalo fungovat, co mám dělat? 

Na všechny Eggo produkty se vztahuje 1roční záruční období. Pokud vaše Eggo přestalo fungovat neb se nenabíjí, jak by mělo, zašlete nám prosím video ukazující tuto chybu. Video by mělo jasně ukazovat, jak nabíjíte Eggo a jakým způsobem jej spouštíte. 

Po kontrole video vás budeme informovat o následujících krocích. 

00:00 00:00
.